HÍREK

07júl.

Segítség külföldön: ALD Assistance

Segítség külföldön: ALD Assistance

Amennyiben gépjárművén nincs külföldre is érvényes assistance szolgáltatás, érdemes külföldi kiterjesztést kérnie Driver Desk vonalunkon keresztül. Az eseti kiterjesztés egységesen 30 napra szól, de hosszabb külföldön tartózkodás esetén kérheti akár 60, vagy 90 napos időtartamra is. Igényléséhez gépjárműve rendszámát, és a célországo(ka)t kell megadnia munkatársainknak. A kiterjesztésnek köszönhetően a gépjárművére megkötött assistance csomag a kért időtartamra assistance partnerünk nemzetközi nyilvántartásába kerül, így a szolgáltatás által lefedett országokban segítséget tudunk nyújtani műszaki probléma vagy káresemény bekövetkezése esetén.

A szolgáltatás Európa következő országaiban vehető igénybe:

Horvátország, Szerbia, Szlovénia, Ausztria, Belgium, Bulgária, Cseh Köztársaság, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Németország, Nagy-Britannia, Görögország, Magyarország, Írország, Olaszország, Lettország, Liechtenstein, Litvánia, Luxemburg, Málta, Monaco, Hollandia, Norvégia, Lengyelország, Portugália, Románia, San Marino, Szlovákia, Spanyolország, Svédország, Svájc, Vatikán.

Tájékozódjunk indulás előtt!

Fontos tudnia, hogy egyes országokban nem elég a fenti tudnivalók ismerete, és az említett dokumentumok megléte. Minden utazónak érdemes tájékozódnia a külügyminisztérium oldalán is, itt fontos naprakész információt találhat azzal kapcsolatban, hogy az adott országban milyen követelményeknek kell megfelelni a gépjárművet és a papírjait illetően. Mivel az egyes országok követelményei változhatnak az aktuális politikai- és diplomáciai helyzettől függően, az érvényes beutazási-és tartózkodási feltételekről munkatársaink nem feltétlenül tudják Önt tájékoztatni. Kérjük, minden esetben támaszkodjon hivatalos információforrások adataira.

Az alábbi linken az „Utazási tanácsok országonként” menüpont alatt tájékozódhat: http://konzuliszolgalat.kormany.hu/

FONTOS! Külföldi utazáshoz történő assistance kiterjesztést, illetve az elveszett zöldkártyájának pótlását Driver Desk munkatársainktól kérheti. Érdemes az aktuális zöldkártyát összehajtva a forgalmi engedély műanyag tokjában tartani, így azt nagy valószínűséggel nem kell újra pótolni.

Kérjük, hogy assistance kiterjesztési és zöldkártya pótlási igényét minden esetben legalább két munkanappal az utazás megkezdése előtt jelezze felénk: driverdesk.hu@aldautomotive.com e-mail címen.

Műszaki hiba, vagy káresemény bekövetkezése esetén az alábbi telefonszámokon kérhet segítséget: ALD Driver Desk (munkanapokon 7.30-17.00 hívható): 00 36 1 802-5800

Munkaidőn kívül, hétvégén- és ünnepnapokon Assistance szolgáltató partnerünk nyújt segítséget illetve végzi a gépjárművek műszaki mentését belföldön és Európa országaiban egyaránt: Assistance (0-24 órában hívható): 0036 1 4 253-253 (0036 1 4 ALD-ALD)

okmanyok

Mi történik, ha külföldön szorulunk segítségre? Hogyan folytathatjuk az utunkat?

Assistance szolgáltató partnerünk a fent megjelölt országok területén biztosít lefedettséget, így ha Önnek segítségre van szüksége adott külföldi országban, az esemény helyéhez legközelebb eső és elérhető szerződött szolgáltató fog segítségére sietni. Az autók műszaki mentése külföldön szinte minden esetben márkaszervízbe történik, az Ön tovább haladását pedig egy lokális bérautó szolgáltató fogja biztosítani. Az assistance szolgáltató által biztosított szállítási adatok alapján, ALD Szerviz Csoport felveszi a kapcsolatot a külföldi márkaszervízzel, és a diagnosztika után dönt az autó helyben történő javításáról, vagy annak Magyarországra történő hazaszállításáról. Amennyiben az autó külföldön javítható, úgy annak elkészültéről ALD Szerviz Csoport folyamatosan értesíti az értintett Használót. Magyarországra hazaszállítás esetén a zavartalan mobilitást a rendelkezésre bocsátott csereautó biztosítja, a hazautazás illetve az esetlegesen felmerülő szállás költségeit pedig az Ön csomagja szerint, Assistance szolgáltató partnerünk téríti, szerződéses összeghatárig. Defekt javítása önállóan is lehetséges. Ebben az esetben számlával igazolt költségeit Assistance szolgáltató partnerünk, szerződéses összeghatárig téríri.

A külföldön rendelkezésre bocsátott csereautó visszaadása tekintetében érdemes körültekintőnek lenni. A cseregépjármű visszaadása mindig az átadás helyével megegyező településen esedékes, ellenkező esetben visszaszállítási díjak merülhetnek fel, melyet azonban nem tartalmaz az assistance szolgáltatói szerződés. A külföldi cseregépjármű az Ön assistance szerződésében biztosított napok erejéig ingyenes, a további használat költsége Ügyfeleinket terheli.

A fenti tájékoztatás nem teljes körű. További részletes, szerződés specifikus tájékoztatást Driver Desk Csapatunk vagy az ALD Assistance tud nyújtani.

Balesetmentes közlekedést kívánunk!

Dr. Székács Annamária – ALD Service Manager I Quality Manager